Medewerk(st)er Backoffice2018-09-03T13:08:43+00:00

Medewerk(st)er Backoffice

 Die verantwoordelijk is voor het onderhouden van de relatie met klanten. Je zorgt ervoor dat de klanten correct en tijdig worden geïnformeerd over de orderstatus, afhandeling van klachten, correcte verwerking van retourzendingen en juiste verwerking van claim behandelingen.

Kerntaken

  • Het correct behandelen en verwerken van vragen, klachten of wijzigingsverzoeken;
  • Het intern communiceren en borgen van de gemaakte afspraken met klanten;
  • Het optimaliseren van de klanttevredenheid;
  • Rapporteren aan de account manager

Resultaatgebieden

  • Een efficiënte follow-up in de uitwerking van gemaakte afspraken.
  • Door een collegiale houding de teamgeest en onderlinge samenwerking bevorderen.

Competenties

  • Betrouwbaarheid en integriteit;
  • Empathisch vermogen;
  • Stressbestendig;
  • Klant- en resultaatgerichtheid, positieve inzet en gedrevenheid;
  • Sociale vaardigheden en commerciële vaardigheden;
  • Oplossingsgericht;
  • Geen 9 tot 17.00 mentaliteit, passend bij onze bedrijfscultuur.

 

Specifieke functiekenmerken

  • Een MBO werk- en denkniveau, i.c. specifieke ervaring in het functiegebied;
  • Een goede mondelinge en schriftelijke beheersing hebben van de Nederlandse en Engelse taal. Duitse en Franse taal is een pré.

Wij bieden je een full-time dienstverband in een succesvolle en dynamische organisatie. Inter-Sprint Banden biedt een werkomgeving waar in teamverband en in een open en informele sfeer wordt samengewerkt aan ambitieuze doelstellingen. Naast een passend salaris bieden wij tevens ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling. Benefits zoals deelname aan collectiviteitsregelingen behoren eveneens tot de mogelijkheden.

Herken jij jezelf in het aangeven profiel? Stuur dan nu jouw reactie voorzien van een complete CV

Reageer direct