Logistiek administratief medewerker (Inbound)

Als Logistiek administratief medewerker (Inbound) ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden, verwerken en registreren van de binnenkomende goederen en de daarbij horende administratieve afhandeling en communicatie. Je werkt nauw samen met de afdelingen inkoop en logistiek.

Waar bestaan je werkzaamheden uit?

  • Relatiebeheer met bandenleveranciers en -fabrikanten;
  • Verzorgen van douane aangiftes;
  • Aanmaken en controleren van inkooporders;
  • Verzorgen van (overzeese) verschepingen en transporten;
  • Verwerken van bankincasso’s.

De geschikte kandidaat beschikt over de volgende competenties, kennis en vaardigheden:

Je bent administratief en communicatief sterk, je houdt van aanpakken en bent een echte doorzetter. Tevens heb je enige ervaring met overzeese transporten en het verzorgen van inklaringen, je neemt verantwoording in je werk en komt beloften en afspraken na.

  • Minimaal MBO niveau 3 werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een Pré;
  • Een cursus, training of opleiding richting douanedeclarant werkt in je voordeel.

Wat bieden wij:

Wij bieden je een uitdagende baan in een informele en dynamische internationale werkomgeving. Buiten een goed salaris bieden wij je prima secundaire arbeidsvoorwaarden, denk hierbij aan een collectieve pensioenregeling, eindejaarsuitkering, 25 vakantiedagen, toegang tot de online leeromgeving van Goodhabitz, bedrijfscatering en een gezellige vrijdagmiddag borrel. Je krijgt van ons veel vertrouwen en een hoge mate van verantwoordelijkheid waarbij veel ruimte is voor eigen initiatief.

“Samenwerken met de verschillende afdelingen maakt het heel divers

Reageer direct

Hoeveel wil je werken
FulltimePartime