International Brand Manager Private Labels

Als International Brand Manager van onze Private Labels ben je verantwoordelijk voor een aantal eigen merken op internationaal niveau. Je gaat aan de slag met marketing- en sales strategieën om marktaandeel en reputatie van het merk te vergroten, de klantervaring te verbeteren en de groei te stimuleren. Ook ga je op onderzoek uit naar hoe de producten het beste gepositioneerd kunnen worden in verschillende delen van de wereld. Hierbij zal je moeten achterhalen wat oorzaken kunnen zijn van het achterblijven van bepaalde segmenten en zal je moeten denken in oplossingen. Vanuit je ambitieuze karakter en gedrevenheid ben je altijd op zoek naar succes.

Waar bestaan je werkzaamheden uit?

  • Je bent verantwoordelijk voor het verder in de markt zetten van onze eigen producten
  • Je houdt je bezig met het behartigen van klantenrelaties
  • Het genereren nieuwe business leads om de gezamenlijke doelstellingen te halen
  • Het vertalen van de wensen en behoeften van je klanten wereldwijd naar commerciële kansen
  • Analyseren van markten, markt entry-strategieën ontwerpen, identificeren van nieuwe kansen en evalueren van business cases
  • Deelnemen aan verschillende projecten in samenwerking met het commercieel management
  • Het realiseren van verbetertrajecten op het gebied van beleid en strategie

De geschikte kandidaat beschikt over de volgende competenties, kennis en vaardigheden:

Je bent gedreven, accuraat en je houdt van aanpakken. Een echte doorzetter met een flinke dosis ambitie. Daarnaast is creativiteit enorm belangrijk. Je vindt het normaal om out-of-the-box te denken. De kwaliteit in contact met klanten heb je zelf al in huis daardoor ben je een volwaardig gesprekspartner voor onze grote klanten. Ervaring in onze industrie of in een internationale organisatie, is een pré maar geen must.

  • Je hebt ruime ervaring met sales en branding
  • Je vindt het prettig om persoonlijk contact te houden met je eigen klantenkring
  • Je bent niet snel tevreden met ‘nee’ als antwoord
  • Je reizen en mensen voor je winnen in het buitenland als een uitdaging ziet
  • Proactief werken, veel verantwoording nemen én veel samenwerken vind je heerlijk
  • Je beheerst minimaal de Nederlandse en Engelse taal uitstekend (extra talen is een pré)
  • Met jouw sterke analytische vermogen, gestructureerde manier van werken en prioritering ga je vol gas voor het behalen van de gestelde deadlines en KPI’s
  • Je hebt lef en een hoog energieniveau

Wat bieden wij:

Wij bieden je een uitdagende baan in een informele en dynamische internationale werkomgeving. Buiten een goed salaris gebaseerd op de markt bieden wij je prima secundaire arbeidsvoorwaarden, denk hierbij aan een collectieve pensioenregeling, collectieve ziektekostenverzekering, 25 vakantie dagen, toegang tot de online leeromgeving van Goodhabitz, bedrijfscatering en een gezellige vrijdagmiddag borrel. Je krijgt van ons veel vertrouwen en een hoge mate van verantwoordelijkheid waarbij veel ruimte is voor eigen initiatief.

“De combinatie tussen marketing- en sales strategieën blijft uitdagend”

Reageer direct

Hoeveel wil je werken
FulltimePartime